wtorek, 25 listopada 2014

15000 odwiedzin - świętujemy !!!!! skarpeciakowe candy czas zacząć

Okazja do naszej rozdawajki nie byle jaka. 15000 wejść na naszego bloga to dla nas wielka sprawa. Aby Wam za to podziękować zapraszamy do zabawy.
Co można otrzymać?
Zestaw 20szt. różnych zawieszek które sprawią, że w Waszych domach zrobi się świątecznie. Zawieszki są różne: serca, skarpety, buciki, rękawiczki, zajączki, gwiazdki, cukrowe laski ...itp. Zapakujemy je dla Was w sposób losowy i na pewno świąteczny. Jakby było mało dodamy Wam też naszego skarpeciaka.

Co musicie zrobić?
1. Polubić nasz fanpage. https://www.facebook.com/pages/Anio%C5%82pl/236169603066483
2. Udostępnić ten wpis na Waszej tablicy lub blogu.
3. W komentarzu wpisać zapach który najbardziej Wam kojarzy się z Waszym Bożym Narodzeniem
4. Mocno trzymać kciuki
Zabawa trwa do 1 grudnia

Wyniki 2 grudnia i zaraz wysyłamy aby mikołajkowa przesyłka dotarła do Was na czas :-)



Zapraszamy

7 komentarzy:

  1. Ale tylko jeden zapach? Bo ze świętami to mi się kojarzy cała gama zapachów! :D chociażby: pieczone ciasta, choinka ledwo wniesiona do domu, cynamon a nade wszystko zapach mandarynek (i dla mnie on wygrywa :D)
    Monika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach ktory najbardzie przypomina mi Swieta to zapach piernikow oraz swierku, uwielbiam stac przy zywej choince i wdychac jej zapach :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj wpisałam komentarz ale chyba gdzieś się ulotnił. Zatem dziś krótko. Mój ulubiony świąteczny zapach to cynamon, jabłka i zapach czerwonego barszczu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymieszany zapach wigilijnych dań. Barszcz z uszkami to podstawa mieszający się z zapachem smażonego karpia. A kropka nad i jest kompot z suszu....

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy i lecę umieścić banerek ;)) A co do zapachu to bardzo bardzo uwielbiam zapach przyprawy do pierników ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :) Z przyjemnością sprobuję szczęścia :) Świąteczny zapach? Zapach pieczonego chleba, sernika, makowca, piernika, pomarańczy, jabłek, grzybów, kiszonego czerwonego barszczu, śledzika z cebulką, pieczonej rybki, ale także prawdziwej wiejskiej szyneczki i kiełbaski którą robi mój tata. Poza tym ten cudny zapach choinki :) Już nie moge się doczekać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cynamon i goździki!!! uwielbiam je i kojarzą mi się z Świętami! uwielbiam gdy zapach pierników unosi się w powietrzu i wszędzie czuć, że idą święta. Mój synek, gdy pieczemy pierniczki zawsze pyta czy to dla Mikołaja i Jego uśmiechnięta buzia mówi mi, że już niedługo będą Święta.
    Piękne zawieszki przygotowałaś. Udekorowałabym z chęcią nimi ścianę Oliverka - żeby wyglądała świątecznie i niepowtarzalnie w te szczególne dni w roku
    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń