wtorek, 20 maja 2014

Yes, yes, yes

Jestem zachwycona i zaszczycona.Tak od niechcenia sprawdziłam dziś rano skrzynkę pocztową, a tam standardowo rachunek (tym razem za prąd) i zaproszenie. Zaproszenie do wzięcia udziału w najpiękniejszym jarmarku w Polsce. Nie chciałabym aby komuś zrobiło się przykro, bo w Polsce jest wiele pięknych jarmarków, ze świetnymi organizatorami, z pięknymi straganami, ale.... Ten jarmark bije wszystkich na głowę. Organizacyjnie perfekcja, wystawcy - mnie mało rzeczy zachwyca na jarmarkach - a tu nie sposób przejść obok któregoś nie zatrzymując się, do tego fantastyczne stare miasto z klimatycznymi uliczkami i tacy ludzie jakich ja nigdy wcześniej nie spotkałam. I wiecie co? Ja tam będę :-) W głowie pomysłów mnóstwo, teraz tylko trzeba je uszyć, żeby było pięknie i kolorowo. A gdzie ten jarmark? Sami zobaczcie:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz