sobota, 1 września 2012

Oto oni - zwycięzcy sierpniowego konkursu

Z jednej strony super już drugie nasze losowanie, z drugiej strony chyba właśnie skończyły się wakacje. A to na pewno nie jest fajne. Ale dobrze, nie o tym będziemy pisać. Chciałam Wam wszystkim których przez całe wakacje miałam możliwość spotkać ogromnie podziękować. Każdy uśmiech, każde słowo, rozmowa ma dla mnie wartość ogromną. A konkurs który razem z córkami wymyśliłyśmy okazał się strzałem w dziesiątkę. Zobaczyliśmy to wszystko co jest dla nas celem szycia zabawek. Buzie małe i duże przytulające nasze zabawki. Śpiące, uśmiechnięte - jednym słowem wspaniałe. Bardzo za to dziękuję :)
Dobrze teraz wróćmy do losowania. Ponieważ miało się ono odbyć 31 sierpnia a się nie odbyło, bo nasza mała maszyna losująca :) usnęła postanowiłam tak jak w miesiącu lipcu nagrodzić wszystkich tych którzy zdjęcia do nas nadesłali. A więc zwycięzcami lipcowymi są i Paulinka i Marysia i Aleksander i Bartuś i Natalki i syn Pani Izy i jeszcze wiele, wiele osób których nie wymieniłam. Do każdego z Was trafi nasza zabawka. Dodatkowo chcielibyśmy nagrodzić trzy zdjęcia które dziś wylosowała moja córcia Marianna. Kochani jeśli rozpoznajecie siebie na zdjęciu :) wybierzcie którą zabawkę chcecie otrzymać. Czy skarpeciaka, czy poduszkowca, czy dużego królika. Napiszcie w jakim ma być kolorze i ew. co ma mieć naszyte na brzuszku :) Bardzo Wam gratuluję:
 Iga z Lublina

 Mateuszek z Lublina

Zuza z Lublina

Jeszcze raz wszystkim gratuluję. Dodam jeszcze, bo zapewne nie ujdzie Państwa uwadze, że Marianna wylosowała trzy osoby z Lublina. Ale to dlatego, że w sierpniowym losowaniu rządził Lublin :) 90% zdjęć zostało nadesłanych właśnie z tego miasta :) W dodatku pięknego, magicznego, naprawdę wartego obejrzenia. Jeśli nie byliście koniecznie musicie pojechać. Zapraszam wszystkich do kontaktu, oczywiście ja zaraz do wszystkich również wyślę powiadomienia.
I wiecie co? Szkoda tak kończyć ten konkurs prawda?
Macie nasze zabawki a nie zdążyliście jeszcze zrobić zdjęć i do nas przysłać? Nic straconego. Losujemy we wrześniu też :)
Serdecznie wszystkich pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Moja krówka już do mnie trafiła, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczek dotarł, jest prześliczny! :) Dziękujemy

    OdpowiedzUsuń