piątek, 6 kwietnia 2012

Świątecznie

Siedzę przed komputerem, piję kawę i tak sobie myślę ile rzeczy mam dziś do zrobienia, ile jutro, a ile zrobiłam wczoraj i przedwczoraj :) A świąt tylko dwa dni :) ale co tam, zawsze jest tak samo, długie przygotowania a święta miną bardzo szybko. Tylko ile radości sprawiają - to jest nieocenione. Dziś krótko z życzeniami i z podziękowaniem dla wszystkich którzy znaleźli czas aby spotkać się ze mną podczas Jarmarku Wielkanocnego w |Szreniawie. Bardzo dziękuję i świątecznie pozdrawiam
 Zdrowych,pogodnych Świat Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół
oraz wszystkiego najlepszego
życzy Małgosia Szałajska z rodziną

2 komentarze:

  1. Pogodnych Świąt Gosiu!!!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy jeszcze zaglądasz na bloga. Ja właśnie go znalazłam i chciałam przyznać Ci wyróżnienie. Zapraszam do siebie po odbiór.
    http://mariettaszyje.blogspot.com/2013/02/zbiorowka.html

    OdpowiedzUsuń