piątek, 27 stycznia 2012

CANDY walentynkowe

Już niedługo wielkie święto kochających i zakochanych. I z tej okazji ogłaszam dziś moje walentynkowe CANDY. Zasady ogólnie znane – komentarz pod postem i informacja o Candy ze zdjęciem i aktywnym linkiem na swoim blogu. Osoby bez bloga też mogą brać udział – proszę podać adres mailowy w komentarzu, a informację umieścić na swojej ścianie na Facebooku. Zapisy trwają do 8 .02.2012, ogłoszenie wyników następnego dnia czyli 9.02.2012. Do wygrania jest zupełnie premierowy zestaw poduszkowców. Nowość nad nowościami. Poduszkowiec to doskonała zabawka dla tych całkiem małych i całkiem dużych, świetny podarunek dla bliskiej osoby ... i jak sama nazwa wskazuje rewelacyjna poduszka. Zapraszam do zabawy.


9 komentarzy:

  1. Małgosiu, jakie piękne te poduszkowce!!! ta krowka mnie oczarowała, oczywiscie zapisuję się na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jestem druga w kolejce i już spieszę wkleić banerek na moim blogu :) Super te poduszkowce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się w kolejeczce i już zamieszczam na FB :-)
    Pozdrawiam
    Fanka 96 ( dane wysyłam na e-maila :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczności!!! Zgłaszam się koniecznie! Zwłaszcza do królika w kropki:D
    Umieszczam na FB.
    minka952:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ... ale słodziaki, te Twoje poduszkowce :)
    w kolejce zatem się grzecznie ustawiam i na losowanie z niecierpliwością czekam :)
    pozdrawiam cieplutko :) bea

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDA!!!!!
    Ja niestety mogę jedynie pozazdrościć talentu :(
    Grzecznie ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie :D
    Pozdrawiam
    Ma7nia

    P.S
    informacje o candy umieszczam na facebooku, a dane wysyłam na e-maila :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne!!!!! Ustawiam sie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wp.pl
    Śliczne ja tez je poproszę

    Beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń