niedziela, 1 lipca 2012

Nie ma co się tłumaczyć :) trzeba coś napisać

Oczywiście najłatwiej zwalić winę na brak czasu. Jego zawsze brakuje. U mnie jakoś paskudnie się kurczy - muszę coś w tym temacie przemyśleć i postanowić. Nudzić się na pewno nie nudziłam. Maszyna działa u mnie na okrągło. W swoim dorobku mam już nawet kilkanaście sztuk odzieży - w tym dwa super hity: sukienka na bal kończący gimnazjum dla mojej Córki i sukienka na poprawiny dla mojej koleżanki z sąsiedztwa. A co tam. Zdjęcia będą tylko muszę modelki namówić na współpracę a to nie najłatwiejsze :) Chciałam dziś napisać o kilku miejscach w których byliśmy lub w których mieliśmy przyjemność być. Jeśli Was tam spotkaliśmy to jeszcze raz przez internet dziękujemy Wam za odwiedziny i za wszystkie miłe słowa które od Was usłyszeliśmy. W tym roku chcielibyśmy pokazać Wam jak w Polsce jest pięknie. Numer jeden na mojej liście to jezioro lednickie. Jeśli nie widzieliście koniecznie musicie zobaczyć. Mały skansen, przeprawa promowa i początki państwa polskiego - wszystko w otoczeniu jeziora lednickiego to sposób na wycieczkę która zachwyci i tych dużych i tych całkiem małych. Zakochacie się w tym miejscu

 Numer dwa to Wisła widziana z nadbrzeża katedralnego w Płocku. Piękny widok.

Berlina myślę, że reklamować nie trzeba. Miejsc do zobaczenia mnóstwo, wspaniałych i zapierających dech w piersiach. Jak zwiedzicie już nasz kraj :) przyjedzcie tutaj, nie pożałujecie.
Ponieważ zabawki które dla Was szyjemy są od początku do końca przez nas wykonywane zawsze ciekawi mnie bardzo czy zabawka sprawdziła się, czy dzidziuś ucieszył się nią, czy się nią bawi. Jest to dla mnie ważna sprawa, bo to także jakaś wskazówka na przyszłość, zawsze przecież można coś zmienić.
A ponieważ już i tak się za długo rozpisałam o Skokach, Czerwonaku, Obrowie i Obornikach napiszę Wam w następnym poście. A będzie co pisać :)
Na dzisiaj koniec pozdrawiam i wszystkiego dobrego na nadchodzący tydzień życzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz