wtorek, 22 listopada 2011

TRENDY ART

A więc tak szyję, szyję i szyję i nawet czasem przy tym myślę :) oczywiście o czymś innym niż tylko to szycie :) i zgadnijcie co wymyśliłam:
Otóż zgłosiłam się do konkursu TRENDY ART którego organizatorem są Międzynarodowe Targi Poznańskie. Aby za bardzo się nie rozpisywać napiszę po krótce co należy zrobić aby mnie w tym konkursie wesprzeć.
- zalogować się na Facebooku
- polubić TRENDY ART https://apps.facebook.com/trendy-art/?ref=ts
- następnie odszukać moją osobę ( Małgorzata Szałajska) - dodam, że gdy klikniecie najnowsze mój skarpetkowy królik jest na pierwszym zdjęciu ponieważ zgłosiliśmy się z królikiem jako ostatni ( mam nadzieję, że w myśl przysłowia"ostatni będą ..." ;)
- i zagłosować
Konkurs trwa tylko do 24 listopada więc pozostały dwa dni. Zachęcam do głosowania i zapraszam już dziś na Targi w Poznaniu w dniach 9-11grudzień do pawilonu 7 stoisko 63. W podziękowaniu dla każdego kto się do nas zgłosi w związku z tym konkursem będę miała świąteczny prezent.
Pozdrawiam i jeszcze raz zachęcam do głosowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz